Odpowiedzi kilka - podwójna nominacja Liebster Blog

by - lipca 11, 2013

Dostałyśmy podwójną nominację od Nelusiowo i La Mamma.
Wielkie dzięki za wyróżnienie !
no i za to, że podobają się Wam nasze wypociny ...


MOJE ODPOWIEDZI



Nelusiowo pyta:

1. Ile chcesz mieć dzieci ?
dwoje lub troje


2. Wymarzone, bądź ulubione miejsce ?

Lazurowe morze, piasek i palmy ...


3. Pierogi czy kopytka ?
Pierogi

4. Mój mąż jest... ?
Starszy ode mnie ;)

5. Ulubiony sklep to... ?
Taki który ma fajne promocje :D

6. Ostatnio przeczytałam... ?
blogi, facebooka, etykiety ;)


7. Styl sportowy czy elegancki ?

Sportowy


8. Moim autorytetem jest ?
Hmmm... muszę się zastanowić

9. Ulubiony kolor ?
Niebieski i fiolet

10. Pierwsza myśl po porodzie ?
Cały tatuś !

11. Pierwsze słowo Twojego dziecka ? :)
ta-ta



La Mamma pyta:

1. Kot czy pies ?
pies

2. Słone czy słodkie ?
słodkie

3. Wyjazd nad morze, czy wspinaczki górskie ?
nad morze

4. Niebieski czy biały ?
niebieski

5. Na łyżwy czy na rolki ?
rolki

6. Rowerem czy samochodem ?
samochodem

7. Moja ulubiona książka ?
nie mam

8. Mój ulubiony zespół ?
Backstreet Boys w czasach podstawówki

9. Wymarzone wakacje byłyby w (jakim kraju) ?
Meksyk

10. Spódnica czy spodnie ?
spodnie

11. Kino czy książka ?

kino


Nominuję:

Wyróżnienie Liebster Blog Award  jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerkom lub blogerom jako uznanie za” dobrze wykonaną robotę”.  Celowo przyznawane jest "mniejszym" blogom o mniejszej liczbie zaglądających i obserwujących lub takich, które działają od niedawna - tak, by też miały szansę na zaistnienie w blogowej społeczności.  Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za  wyróżnienie  i  jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych.
Nie można nominować bloga , z którego otrzymało się wyróżnienie.
Taki może troszkę łańcuszek - ale dzięki temu mamy szansę poznać inne ciekawe blogi, o których nie wszyscy jeszcze słyszeli, a być może usłyszeć- a na pewno poczytać - WARTO :)

PYTANIA ODE MNIE:
1. Co najbardziej denerwuje Cię w blogowym świecie ?
2. Jak wg Ciebie najlepiej rozpocząć dzień ?
3. Czy myślisz o powiększeniu rodziny ?
4. W co wierzysz ?
5. Podczytujesz nas czasem ;) ?
6. Dlaczego piszesz bloga ?
7. Najbardziej zbędna rzecz w wyprawce niemowlęcej to ... ?
8. Łowisz w second hand'ach gdy... ?
9. Najwygodniejsze Twoje obuwie to... ?
10. Jesteś zwolenniczką ... ?
11. Twoje imię pisane od tyłu to... ?

Przeczytaj koniecznie

8 KOMENTARZY

  1. Dziękujemy:-) też kochalam backstreet boys a w sumie to nadal kocham i Nicka i ich piosenki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja dziękuję, chociaż rzadko się w to bawię.... chyba założę zakładkę bo często mnie ktoś wyróżnia ;)

    PS: mi do dziś została miłość do blondynów po tych szaleńczych czasach podstawówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy i ostatni raz się bawiłam :P co za dużo to nie zdrowo :)

      Usuń
  3. :) tak wchodzę tutaj i zawsze sobie myślę, że masz pięknie. Myślałaś o tworzeniu stron?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko mi do tworzenia pięknych stron :) ale kiedyś myślałam, myślę... no i na tym póki co stoi wszystko ;) Cieszę się, że się spodobało.

      Usuń
    2. Myśl intensywnie. :) Powodzenia!

      Usuń
  4. heh, moja pierwsza myśl po porodzie była taka sama jak Twoja :P

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń